Solig måndag.

Det är inte varje dag det ligger paket och väntar på en när man kommer hem. Och det är inte varje dag som det paketet innehåller Kaizers nya platta Violeta, Violeta som kom ut just idag! Nu sitter jag och lyssnar på spår nummer ett "Philemon Arthur & The Dung" och längtar till april. Oj, nu byter vi till spår nummer två "Diamant Till Kull", alltså jag diggar den här plattan fett hittills! Och det bästa är att den är nummer ett i en trilogi, så jag har två till att se framemot. Diggar även designen på fodralet och i boken med låttexter, fett snyggt! Ett minus för den som satte ihop mitt fodral, baksidan är uppochner! Fick fixa till det med att sätta boken med låttexter bakochfram så nu får man öppna fodralet på japanskt vis.
Här kommer en snygg bild för att visa hur glad jag är. Notera att jag har på mig en norsk tröja, dagen till ära.

Kommentarer
Postat av: Roos

Såååå najs! Längtar tills min kommer :D

2011-02-02 @ 16:03:34
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0