Goda gärningar.

Drog igång storrengöring av kylskåpet idag. Det behövdes verkligen, det var rentutsagt jävligt nasty därinne. Tror att en mikrobiolog hade hittat ett och annat intressant. Jag tror att pappa och jag höll på i tre timmar men nu är (förhoppningsvis) varenda liten fungus utrotad. Sedan skottade vi av snön från taket. Eller rättare sagt, pappa skottade ner och jag och mamma tog hand om det som hamnade på marken. Fasiken vad tungt det är med hårdpackad snö, säger jag bara.
Får iallafall glädjas åt två saker jag köpte på rea på Cubus igår:
Ett par mönstrade brallor. Fanns bara tre XL kvar samt en XS, men jag tog den ändå. Tror att de kanske ska sitta mera "baggy", men jag tycker att dettta blir lika bra. De är svarta och vita, men ljuset gör dem lite blåa-

Ett grått linne med blommor på. Blir nog fint till sommaren :) (Ge mig sommar NU, förresten!)


Kommentarer
Postat av: Roos

Jäklar, inte bara jag som har storstäd idag alltså! :)

2011-01-06 @ 17:37:19
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Arne Banarne Vegetariarne

Ååh, dom snygga byxorna! De vill jag också ha :D

2011-01-06 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0