Duktig häst

Mamma hade ryggskott så jag var stand-in på torsdagsgruppen. Hade förberett mig hela dagen på att tampas med Herr Boll och jag blev inte besviken. Vi bondade i boxen, han bufflade och jag skällde men vi blev sams i tid lektionens början. Efter att ha varit stand-in även i tisdags och brottats med Agheras überstela vänstersida var Bollens ormhals ändå ganska befriande. Det här går ju bra tänkte jag efter skrittarbete i början av passet. Det var innan traven det. Innan jag blev väldigt varm och undrade hur fasen nån kan sitta ner på hästen? (och ännu mindre beräkna avstånd till hinder, jag menar hallå?!?)Klara verkade nöjd iallafall hon sa att han gick i en bra, stadig form och en mycket bättre form än den höga han brukar strutta runt i. Den felande länken i sammanhanget var iallafall min kondis, fy sjutton vad den suger. Måste bygga lite nice abs så jag kan sitta emot och inte falla fram så mycket.

Mamma tog bilder, försökte hitta en i varje gångart. Well, de är suddiga men enjoy iallafall :P


Börjar lungt i skritt.



Trav tror jag.

 


Galoppar.



Mera galopp. Eh ja, vääädigt skarp bild...eller inte :)


Kommentarer
Postat av: Roos

Han ser ju suuuuuperfin ut! Du MÅSTE testa hoppa med honom, det är heaven!

2011-02-18 @ 00:45:28
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Arne

Snyggt!

2011-02-18 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0