Stickat värre.

Pallrade mig iväg ner på stan idag för första mötet med Kreativa Klubben på Östgöta. Alltså en förening för alla härligt nördigt kreativa personer därute. Det var jättetrevligt och jag längtar nästan till höstrusket när man kan sitta inne och mysa med en kopp kaffe och pyssla. Hade med mig min stickning som jag precis börjat med. Har äntligen köpt mig Rowangarn och jag är superglad över det. Alltså det är ROWANgarn vi snackar om. För alla som inte är stickfantaster så ska jag göra en liknelse. Det är som garnernas Rolls Royce, okej? (därav priset host)

Lovelove
Det är tänkt att det ska bli en lång mönsterstickad tröja utan ärmar, den kommer att bli så snygg! Det är den som är på bilden, fast en annan färg då. (Och okej, det är väl ganska mycket tjejen som gör bilden haha...)
Blev också uppringd av en ÖG-typ. Jag ska jobba i Mjölkbaren (ÖGs fik) på måndag, verkligen något att se framemot.

cheri-lg.jpg


Kommentarer
Postat av: Roos

Ååh låter skoj! :D Önskar jag hade tålamod för att pyssla med grejer i mer än en timme!

2010-09-15 @ 23:31:44
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0