Jag kan!

Eftersom min överdrivet ambitiösa lillebror bestämde sig för att stanna hemma och plugga (herregud, han går bara i nian!) så tog jag hans ridning. Mamma och jag susade iväg mot stallet och lycka, jag fick Filippa :D  Hon har varit skadad ett bra tag så det var nog min turdag för den hästen gillar jag skarpt! Det gick verkligen jättejättebra, hon gick i form hela lektionen och i galoppen tog hon för sig och frustade i varje steg. Var lite orolig att jag skulle tappat stinget men jag kan tydligen fortfarande. Kanske det är som att cykla, man glömmer liksom aldrig bort helt? Fast i slutorna blev jag förvirrad så jag körde öppna istället :P Gruppen var trevlig och som ridlärare har de Clara. Hon känns lite som en ung Alex (stor komplimang, haha) Hon hade på sig en snygg jacka, nämligen Lurbos nya klubbjacka. Märke: Kingsland. Word!

Kommentarer
Postat av: Roos

Men kan du bara skärpa till dig och börja igen onge!! Och visst är de nya jackorna snygga? :D Kul att det gick så bra!

2010-10-28 @ 22:12:54
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0