Alborgen!

Halv nio på morgonen brummade vi iväg mot Gävle och Alborgen. Eller rättare sagt, jag brummade och Annica och Malin rejsade med sina bilar. Vilket resulterade att vi kom på efterkälken så Roos fick agera kartläsare. Och det gick ju halvbra. Det var verkligen inte hennes fel, både vägbeskrivningen och skyltningen var rätt kassa. Efter en visit hos bl.a försvarsmakten så kom vi rätt, Alborgen var i sikte!
Lagen var redan indelade när vi kom, men det gjorde inget. Vårt lag bestod av Roos, Annica, Malin och jag och inte en chans att vi skulle förlora mot barnen! Tre timmar går fort och vi klarade 6 banor. Bäst av alla :) Mest nöjd med Mission Impossible och Musikrummet. Missnöjd med att jag är så jäkla otränad att det kändes som om jag sinkade laget ibland.
Hemfärden blev minst sagt lika intressant. Efter att vi snurrat runt i Gävle ett tag och letat efter ett McDonald´s så hamnade vi på Max i Uppsala, 9 mil därifrån. Det var ju bara tur att inte något av barnen blev uppätet av Malin.
Lite senare kanske det blir utgång på Norrlands- släpp på UTN-gasquen!

Kommentarer
Postat av: Roos

Det var svinkul :D Och jag håller med om att vägebeskrivningen var sämst!

2010-10-03 @ 16:06:16
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0