Premiär.

Idag har jag premiärskrivit min första tenta! Skrev tillsammans med Psykologstudenter i Stora skrivsalen på Polacks. Den var verkligen Huge! Sedan var det skrivningsvakter i alla hörn som regelbundet patrullerade i gångarna. Tror att det gick bra, får hålla tummarna och vänta. (och det var faktiskt kul, knäppt jag vet.)

Har även gjort en annan upptäckt. Visste att det var någonting jag missat på Grey's säsong 5. Så nu när jag tittar på boxen igen så upptäcker jag att jag helt sonika hoppat över två avsnitt! Så nu fattar jag äntligen varför Hanh lämnar Seattle Grace och hur det gick till när Izzie började se Denny igen. Ibland är man smart. (fast det var ju kul att se avsnitt man inte sett förut iallafall)

Kommentarer
Postat av: Roos

Haha roligt att du tänkte så om tentan, jag tänker inte ens på det längre.. Hoppas den gick bra iaf =)

2010-11-08 @ 14:31:38
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0