Fjäsk, eller vad?

Sms nummer 1:

Brevik på ög här! Fikat är bättre än någonsin i år! Vad sägs om att ställa upp
o få en fikabiljett på köpet? På fredag är det personalfest också, det är najs. Vi
behöver helst imorgon, på torsdag och lördag. Vad säges kompis? ;)

Mitt svar:

Imorgon skulle jag kunna ställa upp. Vid elva?

Sms nr 2:

Ja, tack så hemskt mycket det behövs verkligen! Du har räddat fikat imorgon!
Du jobbar med Aron imorgon och nån mer. Kl 11 är det är det bara att dyka upp!
Du är bäst!/brevik


Jobbpasset gick faktiskt riktigt bra, jag börjar få kläm på hur allting funkar. Kassaapparaten är dock fortfarande läskig. Golvet i diskhörnan blev snorhalt, fråga mig inte hur det gick till. Lyckades håla mig på benen och glida fram snyggt på mina Converse. Kan man inte riktigt säga om fikavärden. Första gången stod jag och sorterade bestick. Säg hur något flaxade till i ögonvrån innan något kanade in i mina smalben. Andra gången klevs det på det sluttande golvet in mot köket. Armarna upp i luften och benen rakt ut. Ganska platt fall alltså.

Kommentarer
Postat av: Roos

Vänta nu.. h*n ramlade men INTE du? :O :O :O

2010-11-03 @ 11:15:12
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0