Studera = Ovän

Iallafall idag. Skulle skriva ut antagningsbeskedet för att fixa kårleg innan klubb på GH ikväll. Men nej, sidan ligger nere för teknisk uppdatering. Såklart. Så när alla andra är ute och festar, får jag trösta mig med Grey's Anatomy och en påse Ananas Crisp. Och det nya avsnittet av True Blood förstås.
Annars har dagen bjudit på bara bra saker. Fika på Storken med Roos till exempel, där jag fick visa mina bull-ätningsskills. Bullen var huge (vi pratar Linnébulle- variant här...) och det är kanske förklaringen jag kände mig rätt jäst och gravid efteråt. Och jag blev i smyg imponerad av att Roos lyckades äta upp all grädde till hennes Äppeltosca.
Provade även klänning på H&M och gud, det såg inte klokt ut. Drar ganska liten storlek på klänning eftersom jag, tja, inte är så bred upptill. Men grejjen är då att den typ slutar på första halvan av halva låret. Den satt bättre på Roos anyway.

Kommentarer
Postat av: Roos

Jag tycker klänningen satt fint på dig tokis!! Och jag är imponerad av våra fikaskills faktiskt ;) Klubben (som var på ÖG) var grym men jag svettades över hela kroppen där inne, usch usch.

2010-08-24 @ 12:21:26
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: roos

SV: jag menar att det är hemskt att mottagningen är slut då :( :( :(

2010-08-26 @ 13:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0