Fredagsmåndag

Igår var en sån måndag som känns som en fredag. En av de bättre måndagskänslorna alltså. 

For iväg och kollade på en 1:a i Sommarro, superfin lägenhet som man länner sig hemma i när man kliver i första gången. Var andra visningsdagen och det kändes ju lagom kul när mäklaren meddelade att budgivningen redan startat och priset gått upp med 300 000. Alltså 1 100 000 för denna tack! Inte okej. Fick trösta mig med Sushi från Yukikos(Y) istället som äntligen öppnat igen efter att ha varit semesterstängt. 

Drog sedan vidare till Gränby. Fyndade Jeans på rea på JC, samt en klänning som jag spanade på redan i somras. Pris då 500, nu 119. Lyckat :)

Och kolla vad jag hittade på Coop där:



Inte illa, eller hur Roos?


Kommentarer
Postat av: ast

Jävla lägenheter alltså! Men har du bestämt dig för att plugga på slu nu? :)

2010-08-03 @ 10:28:17
Postat av: Roos

åh spännande med lägenhetsvisning :D haha jag måste testa att äta flapjacks nån gång, det har aldrig blivit av riktigt.

2010-08-03 @ 11:38:20
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Astrid

härligt! prova funkar alltid. :)

2010-08-03 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0