tur/otur

Skolfoto är inte riktigt min grej känner jag. Fast i år lyckades jag få bästa platsen längst bak längst ut men det kommer änså inte hjälpa när jag säkert kommer att göra någon dumt som att blunda eller rynka på näsan. Porträttfotona hatar jag för de känns bara så tillgjorda.

Kaizers kommer till Stockholm i oktober, men jag är för liten för att gå. Fan. två månader liksom.

Imorgon är det utprovning av studentmössor och jag är fett pepp.

Gjorde ett gammalt högskoleprov på internet, så nu är jag lite mer förberedd inför den 25/10. Fett pepp 2.

Kommentarer
Postat av: Roos

KAIZERS??? Vart då? När? Och varför kan du inte komma om festen inte är hos mig? puss <3

2008-09-23 @ 15:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0