T.G.I.F (ThankGodItsFriday)

Trots att det var fyra och en halv timmes Fysik B är jag förhållandevis positiv. Alla formler och kurvor var fullt överkommliga. Dåliga fakta var trots allt att vi ska ha prov om atomer/fotoner och inlämning av fysikessä dagen efter min 18årsdag. Jippi.

Min näsa håller nästan på att torka upp. En deciliter kvar, sedan är jag nöjd.

Pappa kom hem från Nice och hade med sig en snäll sak till mig. Vi inhandlade även en svart iPhone till honom och den är redan ,5timmar senare, FULL med fingerkladd.

Vann också en omgång av Spank the Monkey. Känner att det är dags att vidga vyerna och utöka med expansionspaketet  Monkey Business-Cash is Kong. I'm giong pro.


Min nya snälla sak.

Kommentarer
Postat av: Roos

DU HAR RALPH!! JAG SKA SNO DEN! tycker synd om dig med 4,5 timme fysik... :(

2008-09-20 @ 12:16:18
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Astrid

WTF FYSIKESSÄ!? Jag tycker synd. (fast samtidigt har jag haft matte-nationella på min födelsedag två år i rad nu...)

2008-09-29 @ 14:12:42
URL: http://korf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0