Nyårsafton

Nyårsafton blev riktigt bra för min del. Började med fika hos mormor då även en av våra kusinfamiljer kom. Älskar den familjen, de är fett roliga. Vi har typ samma humor och vi har gjort en hel del saker tillsammans, vilket gör att det känns väldigt avslappnat när vi umgås. Passade även på att köpa två nya tröjor på Åhlens. Oups...
(ursäkta om det inte blir något mellanrum här, min dator gör inga sådana på bloggen :(. Funderar på att skaffa ny bloggadress)
Middagen blev som vanligt väldigt lyckad, jag stod för efterrätten: Knäcktartletter med vaniljglas och varma bär. Sedan såg vi på Blackadder firar nyår, en riktig klassiker för oss som alltid har gått på TV. Fatta besvikelsen förra året när de tagit bort den ur tablån! Vi tog saken i egna händer, så att säga och laddade hem avsnittet istället :P
Vi roade oss även kungligt. PlayStation Move är en riktig höjdare faktiskt!
Ibland är man skyttekung. Att skjuta pilbåge är väl ingen konst.



Kommentarer
Postat av: Roos

Åh det verkar stört kul! Är det svårt för tv-spelsretards som jag?

2011-01-01 @ 13:13:47
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0