Tummen har jobbat idag.

Har precis blivit klar med att rama in mina två Star Wars affischer som jag köpt på Tradera. Dom är rätt stora så jag får nog vänta med att hänga upp dem tills jag hittar en egen lya. Var inne på Gallerix och hörde efter om vad de tog för att rama in dem med exakta mått. 1400 kronor per affisch blev svaret. Inte okej... Slog min tillit till IKEA och jajjamen! Lite större på bredden men definitivt mucho billigare, 169 spänn styck. Värt. Sen ska man ju jobba också och fan vad fästena satt fast hårt på baksidan.
Nöjd Tootiki.
Sen kom jag på att jag måste skaffa ny bloggadress eftersom denhär bloggen fuckar upp mina bokstäver och skiter i att jag gör styckeindelningar. Namnförslag kanske?

Kommentarer
Postat av: Roos

Snyggt eller snyggt?! Jo snyggt såklart :D finns det nåt tootiki-aktigt ledigt?

2011-02-13 @ 19:12:44
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0