Svart måndag.



Inleder med en bild av dagens outfit, klart att jag hakade på facebookeventet "Om Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen bär alla svarta kläder på måndag".
Alltså jag fattar inte att de lyckades, fan jävla skitpuckadehelvetesdåligabajs SD! Jag gillar olika. Punkt!

Lyckades hålla den svarta klädkoden även inne på ÖG, då jag blev iklädd en t-shirt från Spendrups och ett förkläde från Falcon för lite härligt ideellt arbete på Mjölkbaren. Tror inte att jag satt ner någon gång mellan elva och sex, men kul var det. Tillslut tänkte jag nästan på engelska också eftersom två av medarbetarna kom från utlandet. Nyttigt värre!  

Kommentarer
Postat av: Roos

Jag tänkte ju ha gröna kläder men sen hade jag typ inga... Men får man inte ens lite betalt för att jobba? :o

2010-09-21 @ 13:24:53
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0