En speciell dag.

Okej, jag glömde skriva igår men jag får ta detta idag istället. Nämligen att världensbästakompseverälskardig Roos fyllde 20 år igår! Och det firades såklart med en hejdundrande fest (kommentarer överflödiga). Känns som om det var nyss du fyllde femton. Kommer ihåg en födelsedagsfest jag var på när vi såg på Kill Bill och åt godis och Hanna fick blunda när det sprutade för mycket blod. Sen sov vi tre stycken i bäddsoffan i datorrummet. Eller när du hade tjejmiddag och jag träffade tjejerna från din klass i nian för första gången och det var i praktiskt taget FF. Nu hoppas jag att vi får lika många bra år till och mer ändå: Men det är jag rätt säker på!

ÄN EN GÅNG. GRATTIS MIN VÄN!


Kommentarer
Postat av: Roos

Tack älskling för inlägget och den underbara bilden <3

2010-10-31 @ 13:54:55
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0