Valborg

Typskt. Vädermätaren säger regn. Man plockar ur solbrillorna ur väskan, i med regnjackan, skinnjackan kränger man på kroppen och börjar rulla ner mot stan. Senare i solgasset på bryggan, på filten med iverse plock och glada vänner ångrar man sig bittert. Det blev ganska varmt. Inte för att jag klagar över vädret, utan för två extra jackor och varma jeans istället för kjol och solbrillor som man (citat Roos) "Kan dölja sin fula fejja med".

Bäst idag var nog alla jag träffade som jag inte sett på ett tag bla gamla naturare och Astrid :).

Nu ska jag skaffa konto på Tradera, här ska bjudas!

Kommentarer
Postat av: Roos

Det var kuuul igår :) Tradera är bäst!!

2010-05-01 @ 10:42:44
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Astrid

hej tradera! och tack för igår :D

2010-05-01 @ 12:46:28
Postat av: Astrid

jag skulle skriva "heja tradera"... DAMN!

2010-05-01 @ 12:46:45
Postat av: Roos

Sv: Nej jag menade faktiskt inte Therese... syftade på en "arg" tant (kicki) som fick en yngre form i drömmen ;)

2010-05-04 @ 11:13:04
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0