New Stuff

Senaste veckan har jag shoppat mer än jag gjort på riktigt länge. Och efterson min webkamera inte är samarbetsvillig får jag skriva ner vad jag köpt istället för foto:

- En ljusgul T-shirt från H&M med texten The Beatles Yellow Submarine och så en bild på ubåten.Fast det var nog mer än en vecka sen jag köpte den.

- Grå tröja från H&M med Star Wars tryck (star wars är bäst!) som är i stl 34, den enda som fanns kvar, men den är stor i storleken så det funkar bra ändå :)-

- Ljusblå jeansliknande kjol från Åhlens med hög midja.

- Oversize randig tröja från Åhlens i grått och eeehmm... Aprikos! eller vad man nu ska kalla den färgen?

- Supersöt giraffberlock till min ormlänk från Tradera.

- Helt oanvänd Garden Collection klänning från H&M på Tradera.

hm-the-garden-collection-part-2--4.jpg image by redalfa
Klänningen hittade jag en bild på
iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Astrid

låter lovely!

2010-05-15 @ 10:02:05
Postat av: Arne

Åh så fin klänning :)

2010-05-15 @ 11:21:12
Postat av: Roos

Jag köpte också en Beatleströja nyligen :D

2010-05-15 @ 11:53:25
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0