Sött fika hos snäll tjej

Blev inget Grönan idag, så som straff våldgästade jag Roos med fika. Började baka men allt gick åt skogen, så då tog jag en tripp till Norby för att köpa med mig lite istället. (man märker att man handlat där för ofta när man börjar drömma att personalen springer runt aspackade från en vinkällare de hittat...normalt eller hur?) När jag kom ut hade en fågel skitit på mitt styre och det såg jag såklart inte, så rakt ner med handen i det. Toppen...

Fikat å andra sidan blev väldigt lyckat. Mycket skitsnack och gott framförallt. Digestive med kola och chokladöverdrag är att rekommendera! Dessutom en vänlig värd (Roos) som kanske inte var alltför ovillig att bli våldgästad trots allt.  

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha jag tror hon skulle betala för att du våldgästar med fika fler gånger! :D

2010-07-26 @ 19:27:36
Postat av: Roos

Astrid har helt rätt haha :) Det var trevligt!!

2010-07-26 @ 19:42:50
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0