Memories.

Hittade en ny hemsida igår. En sida där man kan titta på alla One Piece avsnitt som finns. Jag klickade igång ett och blundade till vinjettens musik. Och vips så var jag fjorton år igen! Minnen av hur jag låg på sängen med datorn framför mig klockan tre på natten och kvävde skrattattacker med kudden. Tårarna bara rann och rann. Jag hade fått ett antal brända CD-skivor av en vän jag träffade på Melexanders ridläger. Och efter ett par veckor av maniskt tittande hade jag avverkat alla de 85 avsnitten. Jag vågade inte ladda ner några avsnitt själv och mitt beroende rann ut i sanden. Men nu har jag (okej, 6år senare. Wellwell.) har jag ramlat på denna fantastiska sida med alla de 478 avsnitten. Lyckan är total och traditionen är återupptagen. Klockan tre på natten sitter jag och skruvar på mig, det är så grymt roligt. Jag ÄLSKAR One Piece! 




Kommentarer
Postat av: Roos

Haha, vad härligt. Men stöööört vad många avsnitt.. Tänkte du verkligen kolla på alla? :O

2010-12-09 @ 11:13:28
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gå gärna in på min blogg och ställ en fråga till frågestunden, svarar på allt på söndag ;D

2010-12-10 @ 11:52:35
URL: http://cheyenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0