Skrotfri

Efter två år lidande (okej då, det var frivilligt) så har jag äntligen blivit av med hela tandställningen. Helt klart nöjd med resultatet bortsett från att tänderna fortfarande är gulare än vadjag tycker är snyggt. Men det är ju lite lättare att fixa om man säger så. Passade även på att slinka in på stadsbibblan för att kolla en snabbis men det slutade med att jag stannade i nästan två timmar. Tora + Bibliotek = Farlig kombination. Brorsan tycker inte om att gå i bokaffärer med mig, helt plötsligt försvinner jag.
Vad anbelangar min nya dator, så fungerar den alldeles perfekt (läs jag är kär). Hur kunde jag ens använda PC?
(okej jag kanske inte fattar hur allt funkar än, men det tar sig!)



Vad tycks? (ALL cred till min superduktiga tandläkare Malin Karlsson, snacka om bra på sitt jobb)


Kommentarer
Postat av: Roos

Suuuperfint!! Och ja, PC är bajs!!

2010-08-18 @ 14:09:35
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Arne

Najs :D och (y) för att du dissar PC!

2010-08-19 @ 09:14:37
Postat av: Roos

Sv: okej förlåt, du är duktig! ;)

2010-08-22 @ 08:53:39
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0