Feststämning?

Innan jag börjar det riktiga inlägget måste jag passa på att gnälla lite. Amigochokladen smakade bajs och jag vill ha pengarna tillbaka, min lillebror är tonåring, jag måste skriva en dramaturgisk filmanalys om filen Braveheart och den enda spännande civilingenjörsutbildningen är på KTH innehåller typ alla fysikkurser. Jag orkar inte det.

Ikväll är det gatufest på våran gata i stan. Det blir väl långkalsingar, ylletröja och anorak på i detta ihärdiga strilregn och fem grader plus. (Ack ja, helga svenska sommar).

Kommentarer
Postat av: Roos

Tur att vi inte köpte den där läskiga chips-ckokladen! Men lakritschokladen var god :)

2008-09-08 @ 10:33:40
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0