En Mössa

Provdax för studentmössorna idag! Min utvärdering är: fett beslutsångest. Det finns typ hundra olika kombinationer som man kan välja och det kommer att bli superdyrt i slutändan. Men jag tror att jag har bestämt mig:
- Diamantkvaliten
- Uppsala innefoder
- Guldbrokad i metall med marinblått.
- Text i guld (obestämd änsålänge)
- Evenruellt Student 2009 broderat i vitt på baksidan av mössan (På den vita delen alltså)

Aja, jag har ju iallafall hittat skor.

Man får iallafall hoppas att ingen på skolan har löss, för alla provade ju samma svarta provmössor. För att inte tala om alla skolor de har varit på. Gross.

Kommentarer
Postat av: Roos

Hahaha, eww! Jag förstår inget av det där med mössor :/ Har ingen aning när vi ska prova heller..

2008-09-25 @ 10:35:35
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Hanna

Finns det så himla många olika sorters mössor?

2008-09-28 @ 13:34:48
Postat av: Astrid

eew vad hemskt! vi kommer prova mössorna i vår nån gång. hoppas det inte är samma! :O

2008-09-29 @ 14:14:14
URL: http://korf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0