Så bra!

Har just sett klart det sista avsnittet av säsong sex av Grey's Anatomy. Tror fasiken inte att jag andades på hela den tiden. Det var sjukt spännande! Frågan är nog bara om jag inte kommer att börja kolla på sjuan på direkten, palla vänta på att boxen ska komma ut! Jag menar säsongen har ju inte gått klart på TV än.

Imorgon är det min sista dag som tonåring, min sista dag med tiotalssiffran 1. Man kan lungt säga att jag har gjort en hel del som jag både är stolt och ostolt över. En sak är säker, jag vet att jag har tappat en del av mig själv de senaste åren. Men jag kommer att komma igen och jag ska försöka göra nästa tiotal till det bästa i mitt liv. Man lär sig av sina misstag och visst gör de en starkare. (Annars är det väl bara att inse att man inte kommer att bli någon bekymmerslös fjortonåring igen :P, men det finns helt klart en massa fördelar med att vara vuxen också). Så nu ska jag ta mig i kragen. Prioritet ett är att lappa ihop de relationer som jag kanske förstört. Efter det är det ganska mycket fritt fram men jag har iallafall bestämt mig för att lära mig sy. Sådeså!

Kommentarer
Postat av: Roos

Låter som bra planer =) Och VISST var avsnittet spännande :O

2010-12-16 @ 00:01:54
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0