Mer Jul

Jahapp, så sitter man själv i soffan på juldagsmorgon. Brorsan snarkade så högt att jag inte kunde sova, sen när börjde han med det? Så har jag ont i ryggen. Inte smart att vakna med huvudet utanför madrassen. Igår var det julafton och det var najs. Dagen började såklart med en härlig norsk frukost. (Lefse Rocks!!) Sen var det julgröt hos min faster och gissa vem som fick mandeln? Mhm, just precis! Vet faktiskt inte när det hände senast. På kvållen var det såklart dags för kalkon och med drygt god sås till. (som man förstås äter flera deciliter av och sedan blir stoppmätt, för den är ju inte till för viktväktare precis). Och till julklappsutdelningen, XL-Twistpåse, juleskum och en massa norska kakor. Jag antar att bilen kommer att vara lite tyngre när vi åker hem imorgon, än när vi kom hit.

Fick en massa fina julklappar också! Och jag och brorsan fick dela på kontroller och kamera till PlayStation Move. Det är alltså inte så svårt att lista ut vad vi ska göra när vi kommer hem.

Bjuder på en bild av min juloutfit:
Giraffklänning från H&M som jag köpte på Gränby, när jag egentligen skulle köpa julklappar...

  


Kommentarer
Postat av: Roos

Fin du är vännen! <3 låter som en fin jul också =)

2010-12-25 @ 13:45:49
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0